Kursy angielskiego dla przedszkolaków
PickUp — jedyny w Polsce multisensoryczny kurs angielskiego dla przedszkolaków w wieku 3-6 lat w Opolu
Co mają wspólnego: ocean z hydrożelu, truskawka ze SLIME’a, dynie z puchnącej ciastoliny czy deszcz w szklance z nauką angielskiego? Okazuje się, że bardzo dużo!
Pick Up to genialnie zaprojektowany i przemyślany w każdym calu program uczenia angielskiego dla przedszkolaków w wieku 3-6 lat poprzez fascynujące multisensoryczne projekty. Kursy realizowane są w Opolu. Mamy nie tylko swoje autorskie scenariusze lekcji, ale także mnóstwo własnych pomocy dydaktycznych, które wzbogacają każdą minutę lekcji i jak magnes przyciągają kolejne dzieci do zanurzania się w angielskim poprzez angażowanie wszystkich zmysłów.
Jeśli rozglądasz się za kursami angielskiego dla swoich pociech, to intuicja dobrze podpowiedziała Ci, aby zerknąć do naszej szkoły. Nie ma drugiego takiego miejsca w Opolu, które uczy najmłodszych holistycznie. Uruchomienie i pobudzenie wszystkich zmysłów w procesie zapamiętywania, a także budowanie pozytywnych skojarzeń to superefektywne narzędzia w nauczaniu. To, co jeszcze przemawia za wybraniem kursu Pick Up, to naturalna radość dzieci podczas zdobywania wiedzy. Śmiechy, piszczenie z zachwytu, angażowanie rączek podczas wykonywania prac plastyczno-sensorycznych, błyszczenie oczu podczas wykonywania projektów tematycznych to idealne środowisko do pochłaniania i utrwalania wiedzy. Efekty holistycznej nauki widzimy gołym okiem, bo nawet nieśmiałe dzieci czują chęć do otwierania się i wypowiadania swoich pierwszych zdań po angielsku. Dodatkowo fakt, że na każdej lekcji tworzą samodzielnie coś wyjątkowego, co mogą zabrać do domu, motywuje je do kontynuowania nauki. W praktyce wygląda to tak, że nasi pickupowi kursanci wprost nie mogą doczekać się kolejnej lekcji. Czy to wszystko nie brzmi fenomenalnie? Jeśli interesuje Cię efektywny angielski dla przedszkolaka w Opolu, program PickUp jest realizowany tylko w naszej szkole.
Dlaczego połączyliśmy w metodzie Pick Up naukę angielskiego z sensoryką?
Dzieci w wieku 3-6 lat kochają poznawać świat. A poznają go najlepiej poprzez dotyk, węch, wzrok, ruch. Poprzez takie działania chłoną informacje holistycznie — całym swoim ciałem i umysłem. Kluczową rolę w tym procesie odgrywają emocje. Im są bardziej pozytywne, tym trwalsze zachodzą procesy zapamiętywania. Tym sposobem doświadczenia, które wzbudzają ciekawość, ekscytację i podziw, odbierane są jako priorytetowe, a przez to otwierają u najmłodszych drogę do dalszych ekscytujących odkryć.Ta inspiracja dała nam pretekst do wplatania w naukę angielskiego zabaw sensorycznych. Efekt tego eksperymentu zachwycił nas. Bo tym sposobem każda lekcja budziła zachwyt u najmłodszych, angażowała ich w pełni w każdej minucie, przynosiła szybkie efekty i dodawała odwagi nawet najbardziej nieśmiałym dzieciom do podejmowania wyzwań językowych. Lata udoskonalania scenariuszy lekcji przyniosły unikatowy owoc — jedyną w Polsce metodę nauki angielskiego dzieci w wieku 3-6 lat poprzez multisensoryczne zabawy i eksperymenty. Jeśli szukasz kursu angielskiego dla przedszkolaka w Opolu, który nie tylko uczy, ale i bawi, to właśnie znalazłeś idealne miejsce. Metoda Pick Up otwiera przed Twoim dzieckiem drzwi do świata pełnego ekscytujących odkryć.
Co warto wiedzieć o metodzie Pick Up?
Nauka angielskiego przebiega w tak ekscytującej atmosferze, że nie musimy namawiać dzieci do nauki angielskiego. One robią to chętnie same z siebie.
Metoda wykorzystuje nowoczesne odkrycia neurodydaktyczne, które działają piorunująco skutecznie w procesie poznawania i zapamiętywania. Na każdej lekcji nasi uczniowie przyswajają aż 5 razy więcej słów niż na standardowym kursie. W skali miesiąca efekt wygląda imponująco, a co dopiero w skali roku czy całej 3-letniej ścieżki. Lektorzy cały czas mówią do dzieci po angielsku, co jest najbardziej naturalnym sposobem nauki języka. Dzięki temu uczniowie oswajają się z angielskim, zanurzają się w nim, a przez to szybciej zaczynają wykorzystywać go w komunikacji.
Metoda nie tylko uczy języka angielskiego, ale również wspiera wszechstronny rozwój dziecka. Wykształca i poprawia motorykę małą (rysowanie, lepienie z plasteliny, zawiązywanie sznureczków, zapinanie guzików, pisanie) i motorykę dużą (bieganie, taniec, śpiewanie, skakanie, pokonywanie przeszkód, gra w piłkę, zabawy z równowagą, koordynacja ruchowo-wzrokowa), a także wprowadza dziecko w świat literek, czytaniaglobalnego i piśmiennictwa.Nasze zajęcia z angielskiego pozwalają lepiej poznać i zrozumieć świat i otaczającą dzieckorzeczywistość.
Nie oszczędzamy na materiałach do zabaw sensorycznych. Skoro podjęliśmy decyzję, że chcemy dotykać angielskiego i budzić zmysły podczas poznawania języka, potrzebujemy do tego mnóstwa materiałów. Pachnące kulki z hydrożelu, ciecze nienewtonowskie, piaski kinetyczne, makarony, kasze i mąki, farbki kolorowe bezpieczne dla skóry, piankoliny, SLIME, sensoryczne materiały plastyczne, ruchome oczka, włóczki, guziczki, szyszki, kamyki, sznureczki… Moglibyśmy tak wymieniać bez końca.
Na każdej lekcji dzieci tworzą sensoryczny projekt plastyczny, który zabierają ze sobą na pamiątkę do domu.
Dajemy rodzicom święty spokój
Dzieci wychodzą z zajęć naładowane pozytywną energią, ale też przyjemnie wyeksploatowane do tego stopnia, że szybciej zasypiają, dając rodzicom wolny wieczór.
Przyzwyczajamy dzieci do rytmu dodatkowych zajęć. Dzięki temu wchodzą w pewne przyzwyczajenie, że należy się dodatkowo uczyć, aby więcej w życiu osiągnąć.
Dzięki kursom Pick Up uczniowie wyrabiają w sobie silny charakter (systematyczność, obowiązkowość, pracowitość, niepoddawanie się itp.).
Jak wyglądają zajęcia?
Zajęcia odbywają się raz w tygodniu i trwają 45 lub 60 minut. Godzina lekcyjna jest doskonale zaplanowana w każdej minucie zajęć.Mamy autorskie scenariusze, wypełnione po brzegi zabawami, grami, zadaniami i projektami sensorycznymi. To oznacza, że na naszych kursach nie ma przestrzeni na nudę. Jest 100% zaangażowania z wypiekami na policzkach
Każda lekcja jest nie tylko przemyślana od A do Z, ale też dodatkowo bazuje na III głównych schematach:
I — GRY I ZABAWY Z PREZENTACJĄ SŁOWNICTWA
Wiadomo, że dzieci potrzebują zabaw, aby się rozwijać. Dlatego w pierwszej części zajęć stawiamy na aktywność ruchową i dynamikę połączoną z poznawaniem nowych słówek i zwrotów. Na każdej lekcji mamy zaplanowanych sporo atrakcyjnych zabaw i gier, które zachęcają do mówienia po angielsku i uczą współpracy z innymi dziećmi. Dzięki licznym powtórzeniom mali kursanci w ruchu zapamiętują znacznie efektywniej niż dzieci siedzące na dywanie czy w ławkach.
Tym czynnościom towarzyszy nasza maskotka — małpka Picko pomagająca w naucenowych wyrażeń i szlifowaniu akcentu.
II — KARTY PRACY
To krótkie odsapnięcie po sporej dawce ruchu w trakcie angażujących zabaw. Tutaj wykorzystujemy nasze autorskie karty pracy, które pozwalają doskonalić pracę rączek i pisanie. Mamy zatem elementy do kolorowania, rysowania, naśladowanie pisania. W trakcie tej statycznej części lekcji lektor nieustannie komunikuje się z grupą po angielsku, aby w pełni oswajać ich z tym językiem.W starszych grupach Pick Up wprowadziliśmy także czytanie globalne. Ten niesamowicie mądry system pozwala już 5-6-latkom podejmować swoje pierwsze próby czytania na głos.
III — PROJEKT SENSORYCZNY
To najbardziej spektakularna i wyczekiwana przez dzieci część zajęć. Z nieukrywaną ekscytacją podchodzą do wszelkich projektów sensorycznych, które zawsze związane są z omawianym tematem i stanowią integralną część zajęć.
A co ciekawego robimy w ramach kursu? Indyka z szyszki, kiedy omawiamy amerykańskie Święto Dziękczynienia. Pumpkin Jar, czyli słoik z pomarańczową puchnącą piankoliną, który dekorujemy w czarne elementy, jak przystało na Halloween. Pacynki z rękawiczek, ruchomych oczek, włóczek i drucików sensorycznych, kiedy tematem przewodnim jest rodzina. Bawimy się też oceanem z hydrożelu, pachnącą truskawką piankoliną, tradycyjną masą solną, piaskiem kinetycznym i mnóstwem innych materiałów, z których tworzymy cuda i pięknie pracujemy plastycznie i kreatywnie.
Zobacz również